tisdag, oktober 17, 2006

Gästbloggare v 42: Laxhoran

Först en kommentar till förra veckans lista. En hel del feedback har kommit och jag beklagar att vår vän herr Tonfisk kanske har råkat extra illa ut på grund av min lista. Tonfirren, som förvisso är en kulinarisk sensation då den är den enda fisk som smakar kött, kommer också med vissa aber. Tonfisken är utrotningshotad och innehåller dessutom massa kvicksilver, så lägg band på er innan ni skriver ut innelistan och rusar till affären för att göra inköp.

Vidare kommer veckans lista inte grundas speciellt på Fräckestan eftersom jag inte varit där i civila syften och därför inte fått någon fräck input. Snarare tvärtom.

Innelista
5. Urdyra jackor av märket Hope
4. Riktigt moderna spisar med induktionshäll. (ta det försiktigt med plåthandskarna bara)
3. Tears are cool. Det måste vara så.
2. Glen Strömberg Pasta Collection
1. Välkommen tillbaka, kära fru höst! Ta på er stickade oversizetröjor nu allihopa!
Bubblare: göteburgare, de blå skandalerna, de blå söndagarna


Utelista
5. Skallepärs frisyr, eller vad man ska kalla det
4. Internetdating
3. Svenska riket tappar konceptet
2. Bo Kaspers orkester (värre än nånsin)
1. Den dumma, fula Chilò. Försvinn! För evigt!
Bubblare: brist på ambitioner, dåligt humör, Morres idoga försvar av auberginer

3 Comments:

Blogger Happy camper said...

Snyggt jobbat, Laxen! Den här bloggen vore inte mycket utan dig.
/Redaktör'n

22:01  
Anonymous Anonym said...

Jag är väldigt nöjd med veckans lista faktiskt. Ändå får man ingen respons och inga kommentarer. Snart ska jag ringa Paris och låta mig inspireras till nästa veckas listor.

16:47  
Anonymous Anonym said...

Antar att du syftade på att ringa vår vän i Paris o inte kalasbyxans variant av paristelefonering. Ja fast man kanske kan bli inspirerad av det också...

En mycket gedigen lista denna vecka, fler oversizetröjor åt folket!

19:33  

Skicka en kommentar

<< Home