måndag, oktober 23, 2006

Gästbloggare v 43: Laxhoran

Innelista
5. Hästkött
4. Sympati ( ge varandra i rikliga doser)
3. Svartfester och jubileer (de enda sorters fester vi borde befatta oss med)
2. Kolsyresnö i håret och gratis champagne (Höstens accessoarer, ursnyggt!)
1. Balkan (Krovatien I miss u!)

Bubblare: hinderbanor, sena nätter i industriområden, parasoll mot regn, fibromyalgi

Utelista
5.Ingrosso-barn
4.Den ibland så ocharmiga väderlek som hör till årstiden
3.Chalmers examensceremoni
2.DJs som missförstått sitt uppdrag
1.Tonårsregressioner

Bubblare: Blå tolkning av grundlagar, svårigheten att hitta anständiga skor, paragrafryttare.

18 Comments:

Anonymous Anonym said...

Verkar som om LH haft en helt ok helg.
Min helg bjöd på både en public service-maraton samt penicillinfylla med knogmacka.
Nu tråkigt jobb.

08:58  
Anonymous Anonym said...

KB ovan

08:58  
Anonymous Anonym said...

Åh, Laxen!
Ännu ett mästerverk. Själv är jag mest nöjd hästkött och DJ som inte förstår sig uppgift.
Otroligt!

Vi ses senare

14:49  
Anonymous Anonym said...

Jag vill puffa för svårigheten att hitta anständiga skor. Det e sannerligen ett höstproblem som förtjänar att ta steget från bubblare till listplacering! Ingrosso-Barnen bör spara sina sång-å-dansnummer till släktmiddagarna där de hör hemma. Vi vill slippa se.

Måste nog uppsöka vilorummet innan vi ses, gäsp vad jag e trött. Å det går inte för sig ju.

15:30  
Blogger Happy camper said...

Visst, jag inser att man får ge och ta lite när man lånar ut bloggen till främmande människor - jag vill alltså inte försöka lägga mig i ditt okränkbara arbete som skribent - men jag undrar hur hur fan tonårsregressioner hamnade etta på UTE-listan?

22:12  
Anonymous Anonym said...

Åh, härligt att den nya listan hade kommit nu! Var extremt stressad i måndags eftermiddag när jag inte hade några riktlinjer att hålla mig till den här veckan... Men nu vet jag! Hästkött och champagne (gratis så klart) till middag resten av veckan alltså.

09:09  
Anonymous Anonym said...

Hej Eskil,
Skulle gärna utveckla men vill inte gå in på detaljer eftersom man då kan koppla ihop tonårsregressioner med vissa personer. Och då kan ju som vi alla vet Morre bli sur. (även om inte just han har tonårsregrederat vad jag vet). Tonårsregression handlar i det här fallet om att uppföra sig som en lynnig och ocharmig tonåring. Det är ute. Men det kan ju finnas vissa aspekter med tonårslivet som är lockande för vissa.

10:10  
Anonymous Anonym said...

Anonym: faktum är att listan kom i måndags och att den kunde hittas under "kemisk söndag". Frågan är om inte bögsex och våld skulle kommit med på innelistan nu när man är mer initierad. Men vi får se hur det blir nästa vecka.

Eskil; hänger du mkt med emma på p3? Hon är min favorit. Lovely flicka, och dessutom snyggare än de flesta.

10:34  
Anonymous Anonym said...

Wow bögsex och våld låter spännande...
Fast å andra sidan har jag Johan Hiltons examensknäck som gonattlektyr och det är ju allt annat än roligt.
Kul att det blev lite uppståndelse på JAHCs morgonmöte. Lite som när JG o HM bröstar upp sig på piratförlagets frukostmöten...

10:47  
Anonymous Anonym said...

Laxen:
Emma är så klart allas vår favorit.
Vi är typ bästisar. Förr gick vi i samma klass, nu bor vi på samma gård.

15:41  
Anonymous Anonym said...

HC: Åh Emma är en underbar donna. Jag vill också bo på hennes gård! Hälsa henne om du ser henne där i radiokorridorerna. Fast du får nog använda mitt vanliga namn och inte hornamnet.

16:23  
Anonymous Anonym said...

Men du säger alltså att HON är din favvo på fabriken? Ja ja... Jag kan ju alltid hälsa henne att hon har en stalker som kallar sig Laxhoran som gärna skulle bo granne med henne och fråga om det är ok att jag lämnar ut hennes nummer...

19:04  
Anonymous Anonym said...

Hennes nummer har jag haft länge. Men tyvärr har jag inte sett henne på nån månad eller så.

09:16  
Anonymous Anonym said...

Välkomna! En trendkänslig laxhora nära dig har åter lite vägledning att ge. Håll till godo!
Innelista:
5.Modelejonets ergonomiska gynekologskrivbordsstolslösning. (Benen uppåt-utåt)
4.Svartfester med flera alternativ är det nya rosa bloggen!(trenden håller i sig, och bra blir det)
3. Lamm. (Kokt, stekt eller grillat eller varför inte med rutor på magen.)
2. Artister för svält("det finns ju en del som är bra med svält också. Hunger är tex den bästa kryddan" Axl, whyte seeds
1. Artister för Fibromyalgi (snart på en gala nära dig)
Bubblare: the Specials, Atkinsdiet, Keps, sjukskrivning

Utelista:
5. HDK (det nya chalmers)
4. Det är konstaterat nu att det inte finns killar så det räcker alla. Gud är/var inte beräkningsingenjör.
3.Tråkiga killar
2. Falska stormvarningar
1. Hybris (där kom den)
Bubblare: Klara kök o bar, sömnbrist, se på tv

12:04  
Anonymous Anonym said...

Svin bra lista!

17:09  
Anonymous Anonym said...

Svin bra lista!

17:09  
Blogger Morgan said...

Är det månne en av LHs civila vänner som hittat hit?
Apropå artister för svält så bör vi räkna in Maria Carey som en gång sagt: "When I watch TV and see those poor starving kids all over the world, I can't help but cry. I mean I'd love to be skinny like that, but not with all those flies and death and stuff."

Sen så såg jag en dokumentär i helgen där det visades lite bilder från we are the world- inspelningen och jag flög nästan ur stolen för att hurra och heja när jag såg Cindy Lauper - vilken tjej.

18:05  
Anonymous Anonym said...

Skönt att se lamm på inne-listan äntligen. I fräckstan har det varit inne sen i somras, men det tar ju som vanligt ett par månader för trender att vandra över landet... Men kanske är det nu man behöver det som mest, och inte när sommaren ändå kan värma en!

18:26  

Skicka en kommentar

<< Home