måndag, november 13, 2006

Vecka 46 2006

8 Comments:

Blogger Morgan said...

Uh huh! Verkar ju lovande, speciellt då jag gillar grafer o shit. Men vad menar du? Handlar det om jobb, damer från majorna eller ligger du inne med ett extraknäck som hitman?
Tala ur grafskägget, karl.

08:36  
Anonymous Anonym said...

Inte illa! Ser superstabilt ut ju.

08:37  
Anonymous Anonym said...

Jag brukar sällan kräva skriftliga kontrakt med damer från majorna.

Det handlar mer om bostad och arbete.

Men man ska inte ropa hej, det är som sagt bara en prognos.

12:35  
Blogger Morgan said...

Aha, men kontrakt kan ju vara muntliga. Jag vill oxå ha jobb. Min prognos ser dock risig ut, lite som utsikterna för det tredje riket dagen då AH firade sin 56:e födelsedag.

12:52  
Anonymous Anonym said...

Nä varför skulle den glade camparen ägna sig åt kontraktsskrivning me damer från majorna? Låter ju onödigt o mysko om du frågar mig...

Bostads- och arbetskontrakt samma vecka låter däremot som en dröm, även om det nu bara e en prognos.

Fö skrev jag min uppsats i 3:an på gymnasiet om AHs sista dagar. Inget man vill läsa nu. Ligger långt ner i byrålådan...

13:40  
Anonymous Anonym said...

Halva kontraktsskörden bärgad...

20:12  
Blogger Morgan said...

Ser man på. Vad blev det? Är du med i familjen eller har du blivit med projektanställning?
Själv har jag haft en sugig dag. På väg från antagningen öpnnade sig skyarna under den tid det tar att gå från vasagatan till hållplatsen vasakyrkan och jag blev pissblöt. Olyckligtvis trängde pisset in till min telefon. Inga garantier i världen lär ju hjälpa mig där. Sen fick jag åka hem o vara trött och sur i flera meningar i ett par timmar för att sedan åka till nästa skitjobb. Möbleringen tog 30 min. Bajs.

21:52  
Blogger Morgan said...

Nu funkar min lur igen...
Fy fan va ställd jag blev utan den. Hur kommer man upp på morgonen utan luren? Visst väckarklocka funkar ju men givetvis vägrade min att ringa - testade den innan jag somnade. Telefonväckning gick bort då vi inte har telia längre. Försökte knappa in instruktionerna som ges i telefonkatalogen men bbb verkar inte ha samma inställningar....Efter att ha letat pinkod - nu när min lur hade piggnat till återstod pinkodshelvetet - under stor del av kvällen fick jag till slut en inre syn och lyckades rota fram kodhelvetet. Somnade sen som ett litet barn i trygg visshet om att min lur skulle få mig upp i ottan.

09:08  

Skicka en kommentar

<< Home